آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
جمعه 14 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیئت تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
قوانین و مقررات استفاده از پایگاه
زندگی نامه دکتر محمود منصور
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
آلبوم جلدهای مجله
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و چاپ
برای داوران
راهنمای داوران
فهرست داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مشابهت یاب
نمایهها
دوره 19، شماره 90 - ( تابستان1399(شهریور) 1399 )
ارتباط بین خودپنداشت و اضطراب رقابتی صفتی در دانشجو معلمان پردیس نسیبه
ص. 663-657
نفیسه همایی مراد
،
سارا باقری
*
،
الهام خداداده
،
فائزه زارعی
چکیده
(1948 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1307 دریافت)
همبستههای فیزیولوژیک هیجانهای بنیادی خشم و غم در افراد سالم و افسرده
ص. 675-665
فاطمه ربیعی
،
نیما قربانی
*
،
لیلی پناغی
چکیده
(1971 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1392 دریافت)
تبیین چگونگی تأثیرگذاری عناصر شناختی پژوهش فلسفی بر بهبود آموزش حل مسئله ریاضی
ص. 686-677
زهرا فلاحان
*
،
علیرضا محمودنیا
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی
چکیده
(1827 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(634 دریافت)
مضامین استخراجی مسیر پیشرفت شغلی کارکنان بر مبنای جهتگیری شغلی متنوع: مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوای استقرایی
ص. 697-687
بیژن عبدالهی
،
حسن رنگریز
،
حسین عباسیان
،
فائزه رحمانی
*
چکیده
(1881 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1469 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان کوتاه مدت راه حل محور و درمان عقلانی – هیجانی - رفتاری بر معنای کار در کارکنان شرکت نفت
ص. 713-699
غلامرضا خلیلی
*
،
کیانوش زهراکار
،
عبدالرحیم کسایی اصفهانی
چکیده
(2191 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1329 دریافت)
نقش مشترک و یگانه راهبردهای ناسازگارانه تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی مشکلات هیجانی دانشجویان رشته پرستاری
ص. 722-715
حسن یعقوبی
*
،
لادن واقف
چکیده
(2080 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1180 دریافت)
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر توانشهای عصبروانشناختی و مهار توجه در کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری
ص. 732-723
نرگس کشاورز ولیان
*
،
اکرم زارعی گونیانی
چکیده
(1893 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1026 دریافت)
پیش بینی طلاق عاطفی بر اساس سواد عاطفی، سبکهای مقابلهای، کیفیت زندگی، هیجان خواهی با میانجیگری تاب آوری
ص. 743-733
لیلا علاقبند
،
حسن پاشا شریفی
*
،
ولی الله فرزاد
،
علیرضا آقایوسفی
چکیده
(3125 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2183 دریافت)
ارائه الگوی اثربخشی آموزشهای ضمن خدمت مدیران دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان
ص. 754-745
اسماعیل هاشمیپورپتکوئی
،
عباس خورشیدی
*
،
کامران محمدخانی
،
امیر حسین محمد داودی
،
فتاح ناظم
چکیده
(1784 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(654 دریافت)
اثربخشی بسته بومی آموزش کارکردهای اجرایی ویژه معلمان بر نشانههای اختلال کمتوجهی و فزونکنشی کودکان
ص. 763-755
خلیل قاسمی
،
محمدباقر کجباف
*
،
امیر قمرانی
،
هاجر ترکان
چکیده
(1855 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1184 دریافت)
مقایسه مقبولیت اجتماعی و ناگویی طبعی در بین دانشآموزان دارای اختلال رفتار درونیسازی شده و دانشآموزان عادی
ص. 772-765
سمیه صباغی
،
ایران مهدی زادگان
*
چکیده
(2004 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1440 دریافت)
شناسایی مؤلفه ها و ارائه الگوی توسعه مدیریت منابع انسانی بر اساس ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر
ص. 786-773
مریم سلامت اهوازی
،
محمد حسین پور
*
،
سکینه شاهی
چکیده
(2692 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1171 دریافت)
اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنشهای اجرایی روزمره بر بهبود نظمجویی شناختیِ هیجان کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی
ص. 797-787
زهرا درویش دماوندی
،
فریبرز درتاج
*
،
بهرام علی قنبری هاشم آبادی
،
علی دلاور
چکیده
(2463 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1099 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
This work is licensed under the
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
(
CC BY-NC-ND
4.0)